petek, maj 3

soft

Bila sva v postelji. Zaspal mi je na prsih pol minute po seksu. Vroče mi je bilo. Smrdela sem po seksu in res mi je pasal čik. Nisem ga želela zbuditi, ker se mi preprosto več ni dalo ukvarjati z njim, zato sem se počasi stegovala proti nočni omarici, da bi dosegla škatlico marličev. Skoraj sem se je že dotaknila, a sem jo s konicami prstov ravno toliko premaknila, da je padla na tla. Mrš! Pograbila sem drugi povšter, ki sem ga imela preventivno vedno na postelji, mu izmaknila roko in podstavila povšter. Tako, kreten, spi. 

Bila sem vsa lepljiva od znoja. Ko sem gola stala sredi sobe, sem ugotovila, da nisva imela zagrnjenih zaves. Jebeš. Upam, da je vsaj nekdo imel kaj od tega, če že js nisem. Stopila sem do okna in ga odprla. Zrak! Končno! Prižgala sem čik, potegnila in dim zadržala v pljučih dolgo kolikor sem le lahko. Naslonila sem se na komodo zraven okna in zrla skozenj. Stanovanje imam v sedmem nadstropju in mulci na ulici so se mi zdeli tako ... daleč. Kot da so na drugem koncu sveta. Počutila sem se tako prazna. Kot vedno po tako slabem fuku. Skadila sem do konca, z roko pomahala po sobi, češ, da bo to pomagalo proti smradu po cigaretih in ogorek frcnila čez okno. Že sem se mislila obrnit stran, ko sem v bloku nasproti levo zagledala luč in nekoga pri oknu, ki opazuje skozi zavese. Pogledala sem proti kretenu v moji postelji, zavila z očmi in se z razširjenimi nogami vsedla na komodo in pomahala neznanemu sosedu. Tip je odgrnil zaveso in se naslonil na oknensko polico. Potrkal je po oknu in pokazal proti vhodu v njegov blok. Nisem reagirala. Malo sem se božala po joškicah, malo po muci. Tip je samo stal in gledal. Z roko sem odprla predal komode in iz nje potegnila svoj najljubši vibrator. Kaj pa če ga vibriranje zbudi? Eh, koga briga, bo vsaj šel. Zrajcala sem si jo tako močno, da je vibrator kar zdrsnil vame in slabo minuto po tem, ko sem ga prižgala, mi je prišlo. Zelo prišlo. Kričala sem, se grabila po joških in skoraj padla iz komode. Ko sem končala, tipa na oknu več ni bilo, tip, ki naj bi mirno spal v postelji, pa je ogorčeno stal sredi sobe. Samo stal je tam in bulil vame. Če bi bil prav dec, bi ga to zrajcalo, bi me zagrabil, vrgel na tla in si mi pokazal, da brenčeče zadevice v predalu ne potrebujem. Ta pička smotana pa je užaljeno pograbil obleke in se začel oblačiti. Jaz pa sem sedela tam, prižgala še en čik in se zadovolj(e)no smehljala. Preden je šel, mi je še zabrisal, da nisem normalna in da se mu gabim in še par takih. Nisem ga poslušala. Ko je odvihral, sem se sprehodila do vrat in jih zaklenila. Okno sem pustila odprto, saj sem želela, da čimprej izgine ta vonj po slabem seksu, ki ga niti dva čika nista prekrila. 

Stopila sem do postelje in vso posteljnino zvlekla iz nje. Ni se mi dalo ukvarjati z njo in sem jo preprosto vrgla čez okno. Bo jo že kdo vzel. Če bo pa do jutra še tam, jo nesem u karitas. Sprehodila sem se do kopalnice in odprla vročo vodo. Ko se je tuš kabina popolnoma zarosila, sem stopila vanjo in obrnila pipo na mrzlo vodo. Za trenutek mi je zmanjkalo sape. Mrzla voda je tekla po naježeni koži, in otrdelih bradavičkah. Odprla sem usta in preprosto pustila vodi, da teče po mojem telesu. Hladen tuš me vedno tako umiri. Kot da spere iz mene vso svinjarijo vsakdana in za trenutek pozabim na zavoženo preteklost. Stopila sem izpod tuša na ploščice in se le malo popivnala z brisačo po telesu. Lase sem pustila mokre, da je voda še dolgo počasi kapljala po telesu. To mi je bilo všeč. Nikoli nisem vedela zakaj. Stopila sem do hladilnika, ven vzela zjutraj načeto flašo vina in odprla omarico s kozarci. Fak, prazna je. Spet nisem pomila posode. Pizda! Ozrla sem se na ogromen kup usrane posode v koritu. Pa na tistega na pultu. In onega na mizi. Proti smetem nisem niti drznila pogledati. Vrgla sem paketek kokic v mikrovalovko in medtem ko sem čakala, da se zadeva pripravi, sem iz gredence zbrskala nek še čist lonec, v katerega sem kasneje stresla kokice in staro prašno šalco, v katero sem nalila vino. "Večerjo" sem si odnesla v sobo, odprla laptop in začela delati. Facebook, twitter, linkedin, gmail ... Pizda, a res ne morem brez tega sranja? Pa spet tolko obvestil. Jebenti, ljudje, a res nimate lajfa?! No, sej sama sem pa res ful boljša, ja. Zavila sem z očmi nad samo sabo, segla po čikih in enega prižgala. Dim sem pihnila skoz nos in na tak način pokadila cel čik. Nato še enega in še enega. Med kajenjem, srkanjem vina iz šalice in basanjem s kokicami, sem tipkala po računalniku, klikala in podoba je počasi nastajala. Nisem razmišljala, kaj počnem, a v naslednjih štirih urah je bil projekt končan in poslan. Komaj tri je? Ja, pizda, je pa mesto res hitro pocrkalo danes! Tipa sem se znebila že okoli desetih, bravo, napredujem ... Zaprla sem laptop in prazno legla v posteljo. Še en čik. Zob se mi ni dalo it umit. Overrated. 

Ob sedmih je pozvonilo na vratih. Po enem tretjem poskusu preslišanja sem popizdila in kar gola odkorakala do vrat in jih odprla. Soseda je prišla težit zarad hrupa in vsak dan novega neznanca, ki odhaja iz mojega stanovanja. Čeprav je obnemela in se le obrnila in šla, sem vedela, da ji gre to v nos. Vešča že par let ne fuka in je zagrenjena. Mogoče bom pa jst taka čez sto let. Nikoli ne veš, ne smem bit tko žleht. Nisem zaklenila. Kar naenkrat me zbudi sapa na vratu. Ustrašim se kot stomater, zakričim in brcam na vse strani. Tip nad mano pa je le mirno gledal vame in se smehljal. Niti trznil ni. Po slabe pol minute sem se umirila in ga pogledala v oči. Ja, glej ga glej, če ni to moj nočni kolega! Kako kurca je pa pogruntal v katerem stanovanju živim? Kako je pršu not? Kdo sploh je? Ja, pizda, in kaj nej zdej z njim tuki?! Kolk je spl... Tok misli in paničnih vzgibov se je končal v trenutku, ko je iz mene potegnil plahto, s katero sem se pokrila in me zagrabil za muco. Dvignila sem roke, se prijela za rob postelje in se zvila s celim telesom. Brigalo me je od kje se je vzel. Tip je vedel kaj dela. Mokra sem bila še preden je dobro začel. Ni si vzel prav veliko časa, pograbil me je in nesel k oknu. Tiča je zaril vame tako globoko, da sem čutila vsako žilo posebej. Fukala sva lačno in glasno, grobo in hitro. Poskrbela sem, da mi je prišlo in ko sem mu skoraj spraskala hrbet, me je pogledal s tistim zadovoljnim frisom, češ, zdej sm pa jst na vrsti. Prijel me je za lase in vrgel na kolena. Ni mi pustil niti blizu tiča, končal je sam in končal je na mojo faco. Skoraj sem bruhala. Sperma se mi je že od nekdaj gabila. Prijela sem najbližjo krpo, ki sem jo našla in si z njo obrisala obraz. Še predno bi uspela kaj reči, se oblečt ali kakorkoli reagirati, je tip že odhajal. Le pogledala sem ga in se mu zahvalila. Bežno je pomignil v pozdrav in šel.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Fino.

coconuttize pravi ...

Uuuu, komentar!!!:D hvala, I guess :)

Anonimni pravi ...

Tole ni blo soft... Tole je hard rajciš :-) keep on girl

coconuttize pravi ...

:)))

spelupola pravi ...

Super je. :)

coconuttize pravi ...

Thank you, Spela:) me veseli, da blog sploh se kdo bere!:))

spelupola pravi ...

Se bere se. Nič se ni spustilo. ;)