ponedeljek, oktober 28

kičasta

Eh, ti ubogi kreten. Lej se zdej. Fak, sori, res nisem želela, da se zadeve tko končajo, ampak ful si izzival ... je rekla in zrla v krvavo mlako pod svojimi koleni. S pogledom je sledila krvi, ki je počasi drsela proti odsoku. Z roko jo je prestregla. Hm, še je topla. Pa kaj buliš, budala, ja, tvoja je! 

Udarila je njegov mrtev obraz, da je glava zamajala sem in tja in se povaljala po krvi. Tamala pa se je ulegla na bok zraven njega in ga gledala. Počasi in previdno je dvignila roko in plašno segla proti njegovemu obrazu. Dotaknila se ga je in ogorčeno ugotovila, da se ne odziva. Spreletelo jo je, da je res in čisto za res za to kriva ona. Kri, ki je še minuto nazaj špricala naokoli, je sedaj počasi curljala iz šestih globokih ran na njegovem telesu in v čudaško simetričnih linijah drsela proti odtoku. Vsedla se je, spodvila noge podse in zavihala rokave. Nikakor ni mogla dojeti, koliko je krvi. Vse je rdeče. Vse. Povsod. Njen pleten pulover, ki ji ga je mama kupila za rojstni dan, je popolnoma uničen. Šit, tega zihr ne bom nikol dobila dol. Gledala je svoje roke in se zamaknjeno smehljala pikicam, ki jih je kri pustila na njeni koži. Opazovala je simetrično črto, ki je ločila, do kje je imela kožo prej še pokrito s puloverjem. Prst je pomočila v rano na njegovem vratu in si začela risati po roki.

Se spomiš, kako sva se spoznala? Jst se. Še vedno maš te iste teniske. Spomnim se, da sem sedela na klopci in čakala na trolo in v nekem trenutku sem s kotičkom očesa ujela tele tvoje teniske. Pogledala sem gor in se ti nasmejala in tako zafarbala, da sem čutla, kako mi kri buta gor po vratu. Glede na to, kolk si star, zgledaš tako jebeno dobro. Ti pa kr tko lagano pristopiš in se predstaviš. Jan. Vedno mi je blo všeč tvoje ime. Kratko in jedernato. Ne vem, zakaj teb ni všeč. Znal si bit tak idijot, joj, Jan, pizda, res bi lahko kdaj še pomislu na koga druzga ne pa samo na svojo rit. In pol sva se kr srečevala tam na tisti postaji. Enkrat sva se zagovorila, se spomniš? Neke neumnosti o šoli. O izbirnih pa o profesorjih. Takrat sm zvedla, da maturantke kemijo učiš. In sva se zmenla, da pridem na na inštrukcije za eksterce. Ha, tele so se tut dobr končale, a? Pizda, glede na to, da sem osemnajst let mlajša, bi si lahko mogoče vzel malo več časa. Spomnim se vsakega giba posebi. Ravno ko si mi razlagal o nekih zajebanih kemijskih enačbah, si naredu malo premora, me resno pogledal in me prijel za obraz. Vem, da si čutu, kako sem bla živčna. In vem, da te je to tako zabavalo. Tako dobro si me zalizal takrat. Tako jebeno dobro. Z roko si od obraza počasi z roko počasi zdrsel na hrbet in mi v pol sekunde odpel modrc. Spomnim se, kako sem se umaknila, ti si me pa zgrabil za zapestje, si prislonil prst k ustom in skoz sobe siknil tist neumen 'pšššt!'. Srce mi je bilo tako divje in dejansko sem si želela, da bi padla okol, veš?

V tistem trenutku je zajokala. Splezala je nanj, ga zajahala in ga gledala. Počasi mu je začela odpenjati srajco. Ko je odpela zadnji gumb, je globoko zajela sapo in srajco razprla. V njo so kar naenkrat boščala njegova razgaljena preluknjana prsa. Ušel ji je iskren krohot, prijela se je za usta, se režala in jokala hrati. Nato pa se je v trenutnu zresnila, ga prijela za glavo in se njegovemu obrazu počasi približala s svojim. Zrla mu je naravnost v oči. Besno se je malo dvignila in mu prst naglo razila naravnost v oko. Globoko. Osuplo je skočila stran in gledala v njegovo izmaličeno podobo ter se ritensko približala steni. Naslonila se je nanjo in počasi spolzela v počep. Sklonila je glavo in zajokala.

Ne! Veš kolkrat sem rekla NE? Svinja neumna stara! Se spomniš, kako si vstal in počasi smuknil do vrat in jih zaklenil? In pol, pol si se naslonil na mizo, me prijel za roko in me potegnil k sebi. Spet si me zalizal. Takrat ni bilo dobro, agresiven si bil, posesiven. Zagrabil si me za majčko in jo kar z modrcem vret potegnil iz mene. Spomnim se tvojega gnusnega izraza na obrazu. Bilo me je tako strah, ker sem točno vedela, kam vse skupaj pelje. Porinil si me na kolena, si odpel pas in mi ga zategnil okoli vratu. 'Ajde, prasička, potegni, zihr ne bo prvič ... Pa previdno, nočeva, da bi me bolelo, ne? Če boš kakšne neumnosti zganjala, bom malo zategnil tole!' Jokala sem. Ti pa si me prijel za obraz in mi razprl usta kot kakemu cucku, ki bi ga želel s tabletami nafilat! Tiča si mi porinil v usta, me držal za vrat in se počasi premikal. 'Ajde, primi ga, dej! Pa malo ga poliži, tukaj zgori po glavici, vidiš?' Ker sem želela, da se čimprej konča, sem te obogala. Čvrsto sem ga prijela in ga dala v usta. Zadrževala sem jok in ga lizala hitro, lizala počasi in upala, da se vse skupaj konča pri tem. 

V tistem trenutku se je besno zagnala proti njemu in ga močno brcnila v glavo. Stala je nad njim, slekla pulover in ga vrgla vstran. V tistem trenutnu je ozrla svojo podobo v s krvjo poškropljem ogledalu. Stopila je do tam in se podobe počasi dotaknila. S prsti je po ogledalu narisala nasmeh, nekaj trenutkov vanj zrla, nato pa vse skupaj razmazala z razprto dlanjo. Stopila je dva koraka nazaj in se slekla do golega.

Ti je blo všeč, a? Tole moje mlado še ne razvito telo? In tele špičaste joškice? Vem, da so ti ble, ker si me tako grdo ugriznil za levo bradavičko, ko si me vrgel na postlo. Takrat sem vedla, da se tole ne bo nikakor končalo tako hitro, kot sem upala, zato sem začela kričat, ti si me pa tako mahnil, da mi je zazvonilo v ušesu. Šit, stari, a ti ni nihče povedal, da se otrok ne posiljuje?! Pas si mi nato še malo zategnil, da sem komaj še dihala. Ampak si pa pazil, da me slučajno ne bi preveč, crknjene punčke pa ti ne bi porival. Svinja ... Zamižala sem in spomnim se tvoje sape na svojem vratu, spomnim se, kako lačno si me grabil in kako navdušeno si me slekel in mi razširil noge. Spomnim se, kako si se norčeval in moje skormno poraščene neobrite ... piškice ... fuj, kje si ravno to besedo staknil?

Odpela mu je pas in hlače ter jih skopaj z boksarcami s težka potegnila iz mrtvega telesa. Grdo ji je spodrnilo in padla je kolikor je dolga in široka. Popolnoma gola je ležala v mlaki njegove krvi. Zraven nje je ležal tip v odpeti srajci in s hlačami potegnjenimi do kolen. Ravno toliko slečen je bil, ko je tiča prvič zaril vanjo. Pobrala se je in vsedla nanj. S tamalo se je vsedla ravno na njegovega tiča. Nato pa se je premaknila malo nižje in se z obrazom približala njegovemu smešno mlahavemu tiču.

Ha, lej ga zdej. Mali in nemočen. Tako kot ti. Je smešno, ne? Bit mali in nemočen? Oči sem tiščala skupaj tako močno, da sem dejansko upala, da mi v glavi nekaj poči in padem v nezavest. Z rokami si počasi božal moje bradavičke, s svojim sluzastim jezikom pa počasi prodrl v mojo ... piškico. Kar naenkrat si me zgrabil za noge, potegnil z roba postelje in zvlekel k mizi. Obrnil si me proti steni, mi z eno roko glavo držal ob mizo, z drugo pa mi v tamalo porinil svoje umazane debele prste. 'Mmmm, kako si pa ti tesna! Je prvič, ne? Ohohohoo, take imam najraje!' Prijel si me za boke, tiča zaril vame in divje porial. Čutila sem, kako mi teče kri po stegnih. Bolelo je kot sam satan, kot ta bi mel želetke na tiču. Režal si se in porival. Ustavil si se le toliko, da si me obrnil okoli. 'Že maš menstruacijo? A?' Nič nisem rekla. 'Odgovori, prasica mala, neki sem te uprašal?' Jezno si porival še močneje ... In takrat sem zamomljala, da še ne. Oh, kako te je šele tole napalilo, a? Ker bingo! Devica pa še menstre nima! Loterija! Prijel si me in vrgel na tla na vse štiri. Počepnil si kr meni in mi rekel, naj ti ga zopet malo potegnem, ker mi je prej šlo tako dobro... Samo usta sem odprla, ti pa si me tako zagreto zgrabil za vrat in mi zagrozil, naj se potrudim. Iz tvojega tiča sem lizala svojo kri. Ves navdušen si zajamral, me odrinil stran, da sem se ujela na komolce. Prijel si me za gležne, noge dvignil na svoja ramena in zopet začel porivat. Kar naenkrat sem čutila, kako je tista ogabna sluz špricnila vame, ti si se pa tako srečno zarežal ...

Z zobrmi je zagriznila v njegovo malo premoženje. Močno in odločno mu je odgriznila tiča in veselo opazovala, kako kri curi po njegovem mednožju. Tiča si je pljunila v roke, vstala in iz kota pobrala obleke ter jih, skupaj s tičkom, nesla na klopco. Kmalu bo šola polna, z drugo uro se potem športna začne, stari, pospravit te bo treba. Stopila je pod tuš v garderobi in iz sebe sprala kri. Na svoje mokro telo je navlekla krvave obleke, pograbila tička, ga porinila v lev žep in s širokom nasmeškom na obrazu odkorakala iz garderobe.


Ni komentarjev: